Koh Kood Koh Chang

Dag 2, Bangkok

Dag 2 Bangkok.

Gisteravond zijn we nog even wezen stappen, we zouden het niet laat maken vanwege de reis, NOT! (te veel bier en cocktails)

Dus vanmorgen vroeg opgestaan en goed ontbeten, daarna zijn we lopend door de Farang wijk en China Town naar Rattanakosin, het oude centrum gegaan.

Onderweg allemaal super gaven “hebbedingen” gezien, allemaal winkeltjes met goud, juwelen, maar ook staal, geweren en etenswaren.

Nog onderweg een bakkie koffie gedronken bij Starbucks. Moeten toch echt even KOFFIE hebben in plaats van de slappe oplosvariant die in het hotel verkrijgbaar is.

We hebben het koninklijk paleis bezocht, wat is het paleis mooi veel goud en blingbling, wel veel toeristen Japanners en Chinezen wat een raar volk.

Daarna door naar de Wat Phra Kaeo. Helaas was de tempel met de Smaragden Boeddha gesloten, dus hebben we die deze keer niet kunnen zien. Vervolgens via een museum en aantal troonzalen met enorm veel frutselaria en goud. Naar de Wat Pho met de liggende Boedda.

Met de tuk-tuk terug naar het hotel waar we even gaan douche om later wat te gaan eten in de stad en te drinken.

Alexandra

Klinkt goed allemaal! Niet teveel hebbedingetjes kopen he?!.. :-)