Koh Kood Koh Chang

Dag 5 en 6

Na wat dagen met slecht internet zijn we nu op Koh Chang beland, onze 1 na luxe resort waar wifi 100% op sterkte is.

Maar wat een belevenis vandaag weer, om 9 uur stond een speedboot op Koh Kood klaar om een boot tripje van ongeveer 1 ½ uur te maken. HALLO, zeg wat gaat dat ding hard en beukte aardig oplos op de golven. De golven sloegen naar binnen, was weer een spektakel. Ook de aankomst op Koh Chang was bijzonder, een gammele houtenpier met een kerstboom erop verwelkomde ons, waar we qanaar een grote tuk-tuk werden gebracht dit maal mochten de koffers op het dak. Kronkel wegen haarspeld bochten kwamen we aan op het resort Tropicana, heerlijk resort gebouwd in een rustige tropisch tuin, ons huisje staat dichtbij zee en is prima te lopen. Haaeerlijk over het strand gewandeld langs relaxte back packer hostels met daarbij behorende cafeetjes met zelf gemaakte lounge sets. Dit worden 5 heerlijke dagen!

Net op een terras gezeten aan de cocktails en bier met op de achtergarond een live bandje van twee gitaristen, maar wat speelden zij langzaam en de ene zanger zong valssssssss!!!

eva en jan

machtig mooi dat jullie het zo fijn hebben en genieten hier alles ok morgen gaan we naar Ameland hopen dat het weer goed blijft.
Jongens fijne kerstdagen en voor Daan zalig kerstfeest
groetjes van ons

Mike en Saskia

Fijne Kerstdagen geniet van de tropische bestemming en van mekaar????

Mike en Saskia

Van mekaar dit was de bedoeling xxx en geen vraagteken.

Marit & Jeroen

Mannen lekker hoor wij zitten nu aan de koffie ???? met kaarsjes aan in een herfstige winter"storm". Al een massage gehad op het strand?
Knuffels van ons ????

Marit & Jeroen