Koh Kood Koh Chang

Kerst

We zitten wederom op een prachtig eiland, in een heerlijk resort. Gelukkig is het strand rustig en rol je niet over de toeristen heen. De tuin is prachtig en het huis heerlijk. Dicht bij zee en 10 min. Lopen van het dorp.

Christmas eve hebben we heerlijk buiten het resort in het dorp, Klong Prao gegeten, lekker met zijn tweetjes en niet op het Christmas-eve diner op het resort. Heerlijk bij een local dame met een restaurantje aan de weg.

Vervolgens een heerlijke wandelingetje daarna gemaakt en in een wel hele foute kroeg snel een biertje en colaatje gedronken. Een meisje, ik schat haar 7 a 8 jaar kwam de bestelling aannemen, nou ik kan je zeggen heb nog nooit zo’n bijdehand kind gezien, maar goed als je haar moeder bekeek begrijp je het ook wel. Wel grappig was dat erbuiten een bord stond “verboden voor russen” en laten we daar nou net zitten met een Rus uit het resort. Niet al te laat gemaakt en ons bedje ingegaan.

1e kerstdag, gezwommen in de zee met op de achtergrond palmbomen en bergen bedekt met oerwoud heerlijk! Cocktail gedronken aan het strand, was bij een luxe restaurant dus dachten meteen, we gaan 1e kerstdag hier eten, tafeltje gereserveerd. Half 8 op ons Kerst best hier gegeten met de ondergaande zon, heerlijk. Eten was op zich lekker, maar helaas werden we beide niet lekker en hebben we de nacht op de badkamer doorgebracht. Vandaag rustig aangedaan wat gezwommen en gekeken of we morgen wel naar een waterval en andere bezienswaardigheden kunnen gaan. Want die hadden we eigenlijk voor vandaag geplant staan, maar dat leek ons toch niet zo’n goed idee.

Zalige tweede kerstdag allemaal!!!!!